Nytt system och länk för felanmälan

Nu har vårt affärssystem utvecklats med en funktion för ärendehantering. Det innebär att när du som hyresgäst har ett problem i din lägenhet som vi som fastighetsägare skall åtgärda så kommer din felanmälan direkt in i vårt system. Tidigare har vi fått ett mail med din felanmälan och skrivit upp det manuellt i en lista. Framöver kopplas ärendet till din lägenhet eller det objekt där felet är och vi har ännu bättre möjligheter att säkerställa att vi hanterar alla fel som uppstår. Vi får även en bättre möjlighet att följa historiken för lägenheten/objektet och kan utifrån det göra än klokare beslut i vilka åtgärder som behövs för att korrigera felet och säkerställa att problemet inte uppstår på nytt.

Det tidigare frågeformuläret är nu bortplockat på sidan för Felanmälan och ersatt med en länk (längst ner på sidan). Där anger du först om du är företags eller privatkund. Du bekräftar sedan din identitet med BankID för att till sist fylla i ett frågeformulär. När felanmälan är registrerad får du ett mail med en bekräftelse på att allt är klart.

Om du inte har tillgång till dator och mobilt BankID kan du som tidigare fortsatt ringa in ditt fel till Ronja. Vid akuta ärenden ringer du alltid till det journummer som gäller för den tid på dygnet du behöver komma i kontakt med oss. Se tider och telefonnummer längst ner på sidan för Felanmälan

Föregående
Föregående

Nu uppdaterar vi hemsidan!

Nästa
Nästa

Nu påbörjas årets hyresförhandlingar