Har det uppstått ett fel i din lägenhet?
Har det uppstått ett fel i din lägenhet som du själv inte kan åtgärda tex, en droppande kran, ett löst eluttag eller kalla element så skall du göra en felanmälan till oss. Du registrerar felanmälan genom att trycka på knappen längst ner på denna sida. Du måste först välja om du är privat eller företagskund och sedan bekräfta din identitet med mobilt BankID. Därefter leds du vidare till ett frågeformulär där du får beskriva problemet och ange var problemet finns.
Innan du gör detta ber vi dig dock att själv försöka åtgärda/undersöka felet. Vi har listat ett antal förslag på vanligt återkommande fel och åtgärder som du själv kan eller har ansvar att vidta.
När vi får in felanmälan i systemet hör vi av oss för att boka tid för att åtgärda felet alternativt för att få mer information innan felet kan åtgärdas. Vi strävar efter att så skyndsamt som möjligt åtgärda alla fel som rapporteras in.
Akuta ärenden
Vid akuta ärenden exempelvis vattenskada ring:
Vardagar 07.00-13.00
Vaktmästare
070-60 10 221
Övriga tider
Journummer
070-33 53 950